Reteaua globala de media si comunicare digitala Aegis Media a achizitionat Kinecto, una dintre cele mai mari agentii de digital din Romania, parte din grupul de comunicare Tempo Creative Group, valoarea tranzactiei putand urca pana la 5 milioane de euro, in functie de performantele companiei.
Compania a avut afaceri de circa 735.000 de euro in 2011 si este detinuta in mod egal de fondatorul agentiei, Radu Ionescu, si Dragos Grigoriu, fondatorul Tempo Creative Group.
Kinecto va fi integrata in reteaua globala Isobar si va fi redenumita Kinecto Isobar.
“Achizitia Kinecto, o agentie de digital cu mare experienta din Romania, va da clientilor Aegis Media acces la servicii complete de productie si creatie digitala, va intari pozitia noastra si va diversifica abilitatile noastre pe piata romaneasca. Suntem foarte fericiti sa primim Kinecto in Aegis Media”, a declarat Nigel Morris, CEO al Aegis Media Americas & EMEA.
Kinecto a fost fondata in 2002 de catre Radu Ionescu si Martin Stobbs, compania fiind printre primele agentii digitale de pe piata locala. Initial, agentia s-a concentrat pe activitati de email marketing. Din 2008, Kinecto a devenit parte din Tempo Creative Group, dupa ce Dragos Grigoriu a devenit proprietarul a 50% din actiuni in urma exitului lui Stobbs.
“Suntem convinsi ca acest parteneriat va fi catalizatorul extinderii capabilitatilor noastre pentru a ne servi mai bine clientii. Impartasim aceeasi gandire strategica si acest lucru ne va ajuta sa cream campanii digitale mai performante”, a afirmat Radu Ionescu (foto), fondator si managing director al Kinecto.
Agentia are clienti precum BCR, IKEA, Unilever sau LG pentru care realizeaza campanii online si in social media, programe de managamentul relatiei cu clientii (CRM), dezvolta de siteuri si micrositeuri si ofera servicii precum email marketing sau s