Compania de curierat Cargus International,recent achizitionata de Abris Capital Partners, a anuntat miercuri ca face investitii de 4 milioane de euro in acest an, cele mai mari din istoria sa, din care 3,2 milioane de euro sunt investite exclusiv in reinnoirea flotei.
Totodata, 0,5 milioane de euro au fost utilizate pentru imbunatatirea infrastructurii IT si a software-ului de comunicare.
Firma a alocat bani si pentru a-si largi aria de acoperire.
De asemenea, Cargus si-a schimbat identitatea vizuala, avand un nou logo, care va fi folosit pentru toate vehiculele si produsele Cargus pana la finalul anului 2013.
„Alergatorul” Cargus, folosit pentru prima data in 2004 si devenit un simbol al companiei, a fost pastrat si actualizat pentru noul logo, se arata intr-un comunicat al firmei.
Cargus International SA este una dintre cele mai mari companii de pe piata de curierat intern din Romania. Fondata in 1991, Cargus are o flota de peste 700 de vehicule de curierat.
Compania are peste 1.000 de angajati si a avut vanzari de peste 20 de milioane de euro in 2012.
La finele anului trecut, DHL a ajuns la un acord pentru vanzarea operatiunilor sale de curierat intern din Romania, care operau sub brandul Cargus, catre Abris Capital Partner, un fond de investitii specializat in oportunitati de pe piata din Europa Centrala si de Est.
Pe piata locala de curierat mai activeaza companii precum DPD, Fan Curier, Fastius Curier sau Sameday Courier. Compania de curierat Cargus International,recent achizitionata de Abris Capital Partners, a anuntat miercuri ca face investitii de 4 milioane de euro in acest an, cele mai mari din istoria sa, din care 3,2 milioane de euro sunt investite exclusiv in reinnoirea flotei.
Totodata, 0,5 milioane de euro au fost utilizate pentru imbunatatirea infras