Sursa foto: Mediafax
Finala Europa League a fost, aseară, pe prima poziție în intervalul de difuzare. Partida Benfica – Chelsea, câștigată de Chelsea cu 2-1 în ultimul minut, a fost dată de Pro TV, Dolce Sport și DigiSport.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audiențele partidei pentru Pro TV și Dolce Sport (pentru Digi Sport nu sunt date de audiență).
LA NIVEL NAȚIONAL. Benfica – Chelsea a fost urmărită pe Pro TV, în fiecare minut, de 1,6 milioane de români. Pro TV a fost pe prima poziție, urmat de Kanal D, cu peste 900.000 de oameni pe post.
Cu meciul de fotbal, Dolce Sport a strâns, în fiecare minut, 120.000 de români și a fost pe locul 15 în clasament.
LA NIVEL URBAN. Meciul a strâns pe Pro TV 923.000 de telespectatori din mediul urban, peste dublu față de următoarele două clasate, Antena 1 și Kanal D (posturi aproape la egalitate).
La orașe, Dolce Sport a avut o medie de 61.000 de persoane pe post și a fost tot pe locul 15.
SEGMENTUL COMERCIAL. Din publicul partidei de pe Pro TV, 472.000 de telespectatori pe minut au fost din segmentul 18-49 de ani (8,5 rating commercial). Pe locul următor a fost Antena 1, cu 233.000 de persoane (4,2 rating pe target). Pe DolceSport, 20.000 de persoane între 18 și 49 de ani urmăreau partida (0,4 rating).
Audiența posturilor TV miercuri, 15 mai, pe intervalul finalei Europa League, meciul Benfica – Chelsea (1-2): Sursa foto: Mediafax
Finala Europa League a fost, aseară, pe prima poziție în intervalul de difuzare. Partida Benfica – Chelsea, câștigată de Chelsea cu 2-1 în ultimul minut, a fost dată de Pro TV, Dolce Sport și DigiSport.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audiențele partidei pentru Pro TV și Dolce Sport (pentru Digi Sport nu sunt date de audiență).
LA NIVEL NAȚIONAL. Benfica – Chelsea a fost urmărită pe Pro TV, în fiecare minut, de 1,6 milioane