TreeWorks isi completeaza portofoliul de solutii de analiza a social media cu un nou produs - fbMonitor. Platforma poate fi accesata la adresa www.zelist.ro/fb si ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.
Practic, odata cu aceasta miscare, proprietarii ZeList intra in concurenta cu FaceBrands.ro, platforma ce analizeaza in amanunt evolutia paginilor de pe cea mai mare retea din lume.
FbMonitor prezinta acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara.
Dincolo de analiza metricelor clasice (engagement, eficienta pe tipuri de continut, evolutia numarului de fani, responsivity, fani activi, activitatea fanilor pe alte pagini de Facebook ) platforma ofera o serie de functionalitati avansate, nemaiintalnite in cadrul altor platforme similare:
• Un modul de prezentare a activitatii fiecarui fan activ pentru a descoperi care sunt cei mai implicati dintre acestia si ce activitate au, inclusiv pe alte pagini de Facebook;
• Afinitatea unei pagini de Facebook cu alte pagini din prisma utilizatorilor comuni;
• Un sistem de tracking al link-urilor scurtate prin bit.ly si goo.gl;
• Modulul For Media care prezinta eficienta articolelor de pe publicatiile proprii, dar si ale concurentei, in cadrul Facebook si pe bloguri; Citeste si:Zelist Monitor analizeaza comentariile din presa online date prin FacebookPolitica in .ro: Sorin Oprescu il devanseaza pe Radu Mazare in onlinePolitica pe net: Puterea bate Opozitia in social media [INFOGRAFIC]
• Un sistem de marcare al posturilor cu continut branded in functie de keyword-uri;
• Statistici cu privire la Super Fans, adica cei care stau in mod special pe o pagina de Facebook;