Gardul guvernarii a primit o lovitura crancena si s-a indoit ca trestia sub vant, dar nu s-a rupt. In el s-a proptit, deocamdata, dar nu se stie pe viitor, privatizarea CFR Marfa.
Nu pentru acest episod de glorie personala ar trebui sa-si dea demisia Relu Fenechiu, insa, ci pentru soaptele din jurul procedurii, care ne fac sa ne amintim cum visa cu glas tare ministrul Transporturilor in ziua cand era audiat la comisiile parlamentare reunite: "vrem sa gasim posibilitatea sa facem combinatii cu bani de la buget, bani de la privat si fonduri europene".
Nu-i asa ca, in lumina recentelor intamplari, spusele sale capata conotatii adanci, atat de adanci incat s-ar putea ca o tara intreaga sa simta cum i se insurubeaza in mate o noua revolutie a bunului-simt, cum pateste saracuta de cateva luni?
Si desi conotatiile acestui al doilea esec al Guvernului Ponta, dupa povestea cu Oltchim, in plan extern s-ar putea sa ne coste enorm si sa simtim monstruos, caci un consultant al unui consortiu care a depus oferta, nimeni altul decat Adrian Thiess, i-a relatat taman lui George Friedman suspiciunile de manareala, miercuri, subiectul principal din sedinta USL a fost cum sa fie dat afara Sorin Rosca Stanescu deoarece a cutezat sa-l avertizeze pe Victor Ponta ca de la atata curent furat s-ar putea sa capete un abces de toata frumusetea.
Chiar si asa, problema nu era o analiza a situatiei care l-a determinat pe SRS sa afirme ca Traian Basescu ii va transmite mostenirea sa securistica lui Victor Ponta, deci ar fi bine ca presedintele PNL sa reevalueze lipsurile si sa le transforme in virtuti, ci de ce nu se poate trece sub tacere macelul din USL.
In loc sa-si puna problema ca in mareata-i activitate dedicata poporului sau s-ar putea sa se fi strecurat cateva erori de prioritizare, ca sa nu mai vorbesc despre vicierea bunelor inte