Un bărbat a solicitat personalului consular de la Roma să-i traducă o frază pe care dorea să o tatueze pe corp, iar altul a apelat la ambasada de la Stockholm pentru a verifica informaţiile personale ale unei femei întâlnite pe Internet.
Diplomaţi britanici aflaţi în serviciu în diverse ţări au fost solicitaţi în privinţa recomandării unui loc mai bun pentru a urmări transmisiunea unui meci de fotbal, iar alţii au fost literalmente hărţuiţi cu cereri privind obţinerea de bilete pentru Jocurile Olimpice de la Londra, vara trecută.
O femeie şi-a manifestat dorinţa ca ambasada de la Tel Aviv să-i ordone soţului său să-şi revină în formă şi să mănânce mai sănătos, pentru a reuşi să aibă copii.
În Cambodgia, un cetăţean, spitalizat după ce a fost rănit de o piatră aruncată de o maimuţă, a solicitat ajutorul serviciilor din cadrul ambasadei pentru a încerca să obţină despăgubiri.
Consulatul de la Montreal a fost solicitat de către un bărbat care dorea să afle culoarea paşaportului britanic după ce a pariat în acest sens.
Pentru a face faţă numărului considerabil de cereri fără caracter administrativ primite de misiunile diplomatice britanice în sudul Europei, Ministerul de Externe a deschis, în februarie 2011, un centru de contact la Malaga, în sudul Spaniei.
În total, 39% din cele 131.211 solicitări primite de centru ţineau de "aspecte ale vieţii de zi cu zi".
"O parte dintre cererile formulate de către cetăţeni britanici, anul trecut, au fost cel puţin bizare", a declarat Steve Jones, un oficial din cadrul centrului.
"O persoană ne-a contactat pentru a ne întreba dacă nu am putea să-i dăm denumirea ceasului pe care marinarii Royal Navy îl purtau între 1942 şi 1955", şi-a amintit el.
"Este important ca oamenii să înţeleagă ceea ce putem şi ceea ce nu putem face pentru a-i ajuta când sunt în străinătate", a declar