IAB România organizează anul acesta a doua ediție a competiției din industria publicității online, MIXX Awards (The Marketing and Interactive Excellence Awards).
Înscrierile la MIXX Awards se vor desfășura în intervalul 15 – 25 mai 2013, iar gala de premiere a celor mai bune campanii de publicitate din mediul digital va avea loc pe 6 iunie, în cadrul si cu sprijinul ICEEfest – Interactive Central & Eastern Europe Festival – , eveniment organizat de Thinkdigital.
Lucrările înscrise în competiția pentru premiile MIXX Awards 2013 vor fi analizate de către un juriu de profesioniști format din reprezentanți din Top Management și executivi din agenții digitale.
Cele 9 categorii ale festivalului:
Cea mai creativă, eficientă și inovativă campanie va fi recompensată cu distincția Best Digital MIXX Award.
Înscrierile se fac prin intermediul platformei dedicate www.mixxawards.ro. Taxa de participare este anul acesta de 50 euro pentru membrii IAB România și 75 euro pentru non-membri.
Pentru înscrierea a mai mult de 2 campanii, se aplică un discount de 15%.
Jurizarea campaniilor înscrise în competiție se va face pe baza a 4 criterii esențiale: strategie; execuție și utilizarea media; rezultate și ROI; creativitate.
Cine face parte din juriu: Adrian Boțan (Regional Creative Director McCann), Alex Vișa (Consultant Independent), Doina Costache (Head of Multiple Industries Google Romania), Tudor Galoș (Consumer Marketing Manager Microsoft), Alina Petri (Director E-Business & Advertising, Romtelecom), Bogdan Nițu (General Manager, Webstyler) și Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer at Publicis Bucharest).
Câștigătorii fiecărei categorii a MIXX Awards România vor fi automat nominalizați pentru MIXX Awards Europe 2014 și MIXX Awards US 2013 (la New York). Anul acesta, doi dintre câștigătorii de la MIXX Awards România de anul tre