CEO-ul Renault, Carlos Tavares, a declarat ca fabricile din Romania si Maroc devin competitive cu celelalte unitati ale grupului francez in ceea ce priveste costul de productie.
In acelasi context, el a mai precizat ca Turcia s-ar putea sa nu mai fie o referinta pentru preturi mici, informeaza joi Bloomberg.
In plus, seful Renault se asteapta ca in acest an vanzarile de masini din Europa, foarte afectate de criza, sa scada cu 3%, in timp ce cele globale sa urce cu 3%.
Tavares a adaugat ca in ceea ce priveste compania pe care o conduce, el este optimist si preconizeaza ca livrarile vor avansa in 2013, datorita noului Dacia Logan si a subcompactei Clio.
Renault va introduce mai multe modele in acest an, a spus directorul operational. Grupul isi creste portofoliul prin relansarea marcii de masini sport Alpine si transformarea Initiale Paris intr-un brand de lux, care va intra pe piata "intr-un interval de 10-15 ani".
Renault nu exclude sa produca vehicule comerciale usoare in Turcia. Compania mixta Oyak-Renault Otomobil Fabrikalari, cel mai mare constructor local, produce modelele Fluence si Clio 4. Fabrica din aceasta tara va realiza 340.000 de masini in acest an, cu 20.000 sub capacitatea maxima.
Renault produce in Romania si Maroc autovehicule sub marca Dacia in cele doua centre principale de productie, din Pitesti si Tanger.
CEO-ul Renault, Carlos Tavares, a declarat ca fabricile din Romania si Maroc devin competitive cu celelalte unitati ale grupului francez in ceea ce priveste costul de productie.
In acelasi context, el a mai precizat ca Turcia s-ar putea sa nu mai fie o referinta pentru preturi mici, informeaza joi Bloomberg.
In plus, seful Renault se asteapta ca in acest an vanzarile de masini din Europa, foarte afectate de criza, sa scada cu 3%, in