Musée du Louvre şi-a crescut de mai bine de zece ori numărul de vizitatori în numai câţiva ani, pentru că a ales să-i atragă cu diverse „cârlige", de la organizarea de evenimente de tot felul până la difuzarea de filme în cadrul sălilor sale. Spre deosebire de iniţiativele francezilor, cele mai multe muzee din România par inerte, nereuşind să convingă vizitatorii să le treacă pragul, scrie Business Magazin
Citeşte mai multe despre modul în care îşi atrag muzeele vizitatori în 2013
Sunt însă şi câteva excepţii notabile, cu instituţii care fac zarvă şi atrag vizitatori. Poate cea mai vizibilă este muzeul Antipa, al cărui trafic a crescut de peste şase ori faţă de câţiva ani în urmă. Mai mult, acum găzduieşte o expoziţie unică, controversată, care însă atrage vizitatorii ca un magnet.
Human Body„, expoziţia de corpuri umane găzduită vreme de 70 de zile de Muzeul Antipa, a fost vizitată în primele două săptămâni (22 martie - 7 aprilie) de peste 16.000 de oameni. Toate canalele media au difuzat ştiri şi reacţii de toate felurile cu privire la Human Body, inclusiv cele care dezavuau o asemenea prezentare. Vâlva creată în jurul evenimentului a funcţionat însă de minune ca o unealtă de marketing, de vreme ce a crescut şi numărul celor care au dorit să vadă expoziţia permanentă de la Antipa, faţă de perioada similară a anului trecut, cu 9.000 de oameni. (Ioana Mihai)
Musée du Louvre şi-a crescut de mai bine de zece ori numărul de vizitatori în numai câţiva ani, pentru că a ales să-i atragă cu diverse „cârlige", de la organizarea de evenimente de tot felul până la difuzarea de filme în cadrul sălilor sale. Spre deosebire de iniţiativele francezilor, cele mai multe muzee din România par inerte, nereuşind să convingă vizitatorii să le treacă pragul, scrie Business Magazin
Citeşte mai multe despre modul în care îşi atrag muzeele vizitatori în 2