Pe lângă anunţurile privind Google Maps, Google Hangouts sau dispozitivele cu Android, gigantul online a prezentat la conferinţa sa anuală, Google I/O, noi opţiuni pentru Google+. Mai exact 41 de noi opţiuni.
Principalele lucruri pe care mizează Google pentru a-şi promova reţeaua socială sunt un design nou şi o aşezare în pagină care aduce aminte de Pinterest şi noi filtre pentru fotografii, intitulate "Auto Awesome".
Google+ selectează singur fotografiile bune
Auto Enhance: La Google I/O, compania a anunţat noi setări pentru fotografii, unul dintre lucrurile care fac Google+ o reţea socială mai bună. Acestea includ îmbunătăţirea automată a fotografiilor. Google foloseşte algoritmi care vor îmbunătăţi distribuţia luminii, contrastul, care va reduce zgomotul pentru pozele cu luminozitate scăzută şi va elimina ochii roşii.
Auto Highlight: Printr-un algoritm care poate nu ar fi pe gustul tuturor, Google+ va selecta cele mai bune fotografii dintr-un upload masiv. Astfel, dacă am fost în excursie şi am urcat 500 de fotografii, Google+ ni le va evidenţia pe cele mai bune, pe care putem să le selectăm. Va elimina imaginile blurate şi pe cele cu expunere slabă, va alege dintre duplicate şi în unele imagini va putea recunoaşte locul unde sunteţi. După ce modificăm "oferta" Google, reţeaua socială ne va învăţa în timp preferinţele.
Vrei să fii Auto Awesome?
Pe lângă cele de mai sus, Google şi-a demonstrat puterea prin numeroasele opţiuni pe care le-a introdus pe reţeaua socială.
Auto Backup exista şi până acum, sub forma de auto Upload din telefonul mobil. Când facem poze, acestea se vor salva automat într-un album privat de pe Google+, de unde vor putea fi publicate sau pur şi simplu stocate. Spaţiul a crescut de la 5 GB la 15 GB, dar se împarte cu Gmail şi Google Drive.
Auto Awesome. Sună curajos din partea Google să-şi