Masina este jumatate nemteasca, jumatate romaneasca. Pur-sange romaneasca. Are un consum incredibil la suta de kilometri: zero!!!
In schimb, masina merge pe apa, fan, ovaz si accelereaza pe bice. Din pacate, are doar un cal putere, respectiv un armasar pe nume Felix, dar inventatorul este convins ca in cativa ani acesta va fi singurul vehicul pe care si-l vor mai permite romanii.
Marii scriitori de SF-uri isi imaginau masinile viitorului undeva printre nori, insa n-au prevazut ca si pretul combustibilului va urca tot pana la cer. Astfel, dintr-un viitor ceva mai realist, nea Vasile s-a intors cu un autoturism de colectie."Masina am adus-o din Germania, anii trecuti si din cauza taxei de inmatricular. M-am suparat si am taiat-o in doua!"
Supararea n-a tinut mult. Nea Vasile a aflat ca a devenit bunic si s-a hotarat sa-i faca nepotului sau un cadou de o sa ajunga la stiri. "Am zis: Ia sa-i fac eu la asta o birja d-aia smechereasca, nu? O birja sau o sareta", a spus barbatul. "Am vopsit-o in culorile nationale. Doar suntem patrioti, nu?"
Specificatiile tehnice ale masinii sunt unice: un cal putere, servodirectie prin Hais si Cea, ABS cu hamuri si motor cu sistem turbo-bici. Vehiculul este dotat si cu copite de iarna, dar si cu aer conditionat model "coada calului." Dotarile interioare sunt de top: "Aici am avariile care se vad. Aici am un aparat de radio. Aici am locul de bricheta il folosesc pentru televizor, am televizor la 12 volti".
VEZI VIDEO PE OBSERVATOR
Masina este jumatate nemteasca, jumatate romaneasca. Pur-sange romaneasca. Are un consum incredibil la suta de kilometri: zero!!!
In schimb, masina merge pe apa, fan, ovaz si accelereaza pe bice. Din pacate, are doar un cal putere, respectiv un armasar pe nume Felix, dar inventatorul este convins ca in cativa ani acesta va fi singurul vehicul pe care si-l vor mai pe