Centrul de servicii partajate al HP (GeBOC - HP Global e-Business Operations Centre) a pus accentul in primii sapte ani de la infiintare pe dezvoltare rapida, recrutand in unii ani si 500-600 de persoane, insa de cateva luni conducerea companiei mizeaza pe servicii complexe fata de cele oferite anterior si imbunatatirea proceselor de lucru, a declarat pentru Wall-Street.ro, Andrei Romanescu, directorul general al companiei.
„Vrem sa ne dezvoltam in zona de competente noi care ne vor ajuta sa deservim activitati complexe si sa ne imbunatatim procesele pentru serviciile pe care le oferim deja. Este al optulea an de cand suntem in Romania si am ajuns in a doua faza, in care trebuie sa gandim pe termen lung. In primii sapte ani am asimilat foarte multe activitati transferate din celelalte tari, iar cresterea numarului de oameni a fost semnificativa. In aceasta a doua faza, cresterea va fi moderata si ne vom concentra pe optimizarea si imbunatatirea proceselor pe care le-am transferat din celelalte locatii la Bucuresti. Nu vom pune accentul pe numarul de oameni, pe cat de mult vom creste, adica pe zona de cantitate, ci pe calitate. Facem asta, pentru ca, in general, la nivelul Hewlett-Packard, exista o concentrare pe a optimiza procesele interne”, a explicat managerul GeBOC.
Andrei Romanescu (34 de ani) este directorul general al centrului de servicii partajate al HP din noiembrie anul trecut, el fiind primul roman care conduce centrul de la lansarea acestuia in 2005. Managerul l-a inlocuit pe germanul Alexander Weigl, cel care a condus centrul din august 2010 si care intre timp s-a intors in Germania, in functia de senior director business process re-engineering in cadrul HP.
Ce inseamna servicii complexe si imbunatatire/optimizare de procese Managerul vrea ca in perioada urmatoare GeBOC sa adauge competente noi, astfel incat sa poata oferi