Trupa Depeche Mode a adus miercuri seară, la Bucureşti, hiturile pe care a vibrat un stadion întreg, de la "Precious" până la "Personal Jesus" şi "I Feel You", într-un al doilea concert pe care l-a susţinut în România în ultimii zece ani, de data aceasta pentru promovarea albumului "Delta Machine".
În faţa unei Arene Naţionale arhipline, Dave Gahan şi colegii săi de trupă au apărut pe ritmurile melodiei "Welcome to My Wold". La mai clasicul cântec "Angel", solistul Depeche Mode şi-a etalat tatuajele de sub vesta-semnătură pe care o poartă.
La "Walking in My Shoes", câteva zeci de mii de fani au cântat alături de trupă, în timp ce pe ecranele uriaşe din spatele scenei rulau montaje de imagini semnate de celebrul artist Anton Corbijn. De la simboluri minimaliste care făceau referire la logoul trupei la filme alb-negru cu membrii formaţiei şi tablouri vivante cu femei contorsionate, arta lui Corbijn a însoţit spectatorii într-o călătorie de două ore, cu un playlist care nu a dezamăgit niciunul dintre fanii de toate vârstele de la Arena Naţională.
"Bună seara, Bucureşti!", a spus Dave, la câteva minute de la începerea show-ului şi atât a fost nevoie ca să i se răspundă cu urale şi supunere tot restul concertului, când publicul a cântat când el a cerut să se cânte, a ridicat o mare de mâini când el şi-a ridicat mâinile şi, în principiu, a demonstrat că versurile "Reach out and touch faith" din "Personal Jesus" sună fix la fel de bine ca atunci când trupa a lansat single-ul.
Publicul a făcut tot ce i s-a cerut, mai puţin mişcările de dans pe care Dave Gahan le-a executat la milimetru, în acelaşi stil androgin, contorsionat, de cele mai multe ori asezonate cu o piruetă cu microfonul deasupra capului.
Şi au fost "Angel", "Walking in My Shoes", "Precious", "Black Celebration", "Policy of Truth" (unde a început dansul pe gazon şi în tribune),