AFI Palace Cotroceni, cel mai mare şi mai profitabil activ al companiei AFI Europe, parte a grupului AFI Properties, a înregistrat o creştere de 1,6% (în Euro), respectiv 2,5% (în RON) în ceea ce priveşte cifra de afaceri (vânzările) chiriaşilor săi, în perioada menţionată, totalizând 47 milioane de euro.
AFI Properties, compania-mamă a AFI Europe, a înregistrat în primul trimestru al anului 2013 o creştere cu 22% a profitului comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Venitul net al companiei a crescut cu 12%, ajungând la 18,4 milioane euro în primele trei luni ale anului 2013, potrivit unui comunicat al companiei.
AFI Palace Cotroceni, cel mai mare şi mai profitabil activ al companiei AFI Europe, parte a grupului AFI Properties, a înregistrat, din punct de vedere operaţional, o creştere de 10% a venitului net în primul trimestru din 2013 faţă de aceaşi perioadă a anului trecut, până la 6,9 milioane de euro.
Şi popularitatea AFI Palace Cotroceni a crescut, acesta fiind vizitat zilnic de 54.000 de oameni; în total, 5 milioane de vizitatori au trecut pragul AFI Palace Cotroceni în primele trei luni ale anului 2013.
AFI Europe îşi continuă strategia de dezvoltare a unui flux de numerar puternic, precizeaza comunicatul citat. În următoarea perioadă, eforturile companiei se vor concentra pe finalizarea a două proiecte, centrul comercial AFI Palace Ploieşti şi AFI Park 2, a doua clădire de birouri de clasa A din cadrul centrului de afaceri AFI Park Cotroceni.
AFI Palace Ploieşti este în prezent în construcţie, obiectivul fiind deschiderea sa în octombrie 2013. Faza 1 a proiectului este închiriată în prezent de retaileri naţionali şi internaţionali precum Cora, H&M, Reserved, Time-out, Aldo, Lee Cooper, Smyk, Carturesti, Collins, MacDonald, KFC şi alţii. Construcţia fazei 2 a proiectului a demarat, iar odată cu finalizarea acesteia