Imnul staţiunii "salvamarului şef" Radu Mazăre va fi auzit şi văzut săptămâna viitoare ,datorită Fashion TV România ,la doi paşi de covorul roşu oficial al Festivalului de la Cannes.
Lansarea internaţională a “hitului” şi a videoclipului va avea loc, cel mai probabil, chiar în prezenţa divei Loredana căreia Fashion TV România i-a lansat deja invitaţia pentru Cannes. Şi asta pentru că,la această ediţie ,echipa Fashion TV România se va deplasa pe croazetă pentru “a promova turismul românesc şi în special staţiunea Mamaia”.
La începutul lunii mai, Fashion TV România a câştigat contractul cu primăria Constanţa în cadrul programului anual de finanţări nerambursabile a evenimentelor culturale de interese public, în valoare de aproape un million de euro. Mai exact, contractul pentru organizarea şi desfăşurarea Fashion TV Summer Festival Mamaia 2013.
”Evenimentele Fashion TV Internaţional vor avea loc la hotelul Majestic, în imediata vecinătate a covorului roşu oficial al Festivalului de la Cannes, acesta fiind locul în care Fashion TV România, în calitate de producător, va organiza mai multe evenimente cu scopul de a promova România şi litoralul românesc” se arată într-un comunicat al Fashion TV România.
Peste 80 de reprezentanţi români, modele, importanţi designeri, profesionişti media, vor face astfel cunoscute atracţiile turistice din România. Imagini cu staţiunea Mamaia vor rula în permanenţă,”pe ecrane special instalate chiar în vecinătatea covorului roşu pe care vor defila starurile”.
Producătorul general al evenimentelor pregătite la Cannes de Fashion TV este Ion Mirea, managerul Fashion TV România. Confirmarea i-ar fi sosit aseară de la proprietarul Fashion TV, Michel Adam. ”Din 20 mai până în 24 mai inclusiv,Fashion TV organizează la această ediţie a Festivalului,ca în fiecare an de altfel,mai multe petreceri la care par