Al treilea mare producător de sisteme de zidării ceramice din România, compania Cemacon, a raportat o cifra de afaceri de 6,6 milioane lei, in crestere cu 81% fata de anul precedent. Tinta de crestere pentru 2013 vizeaza majorarea afacerilor cu 40% si o cota de piata de 16% la nivel national
In primul trimestru, cantitatile vandute de Cemacon au fost mai mari cu 66% raportat la anul anterior, pe fondul consolidarii pozitiei Cemacon in piata din Transilvania in dauna principalilor competitori si a extinderii zonelor de distributie.
Activitatea de productie a fost reluata in februarie si a functionat la parametri optimi din perspectiva costurilor de productie. Pana la sfarsitul primului trimestru au fost implementate cu succes primele 2 formate noi, blocul ceramic pentru zidaria de interior cu grosime de 20 cm si blocul ceramic pentru ventilatie, acestea fiind foarte bine primite de piata.
A avut loc a intarire a echipei manageriale prin atragerea unor specialisti din companii mari, multinationale, cu valoare adaugata imediata in business.
“Pentru 2013 ne propunem continuarea cresterii companiei: volume in conditii de profitabilitate, zonele de distributie, reteaua de parteneri, portofoliu de produse, rebranding, lansarea centrelor proprii de distributie", declara Liviu Stoleru, directorul general al companiei.
Contul de profit si pierdere la 3 luni Rezultate 2013 Rezultate 2012 D %
Cifra de afaceri (lei) 6,615,250 3,647,152 81%
Total venituri operationale (lei) 6,455,147 6,602,803 -2%
Total cheltuieli operationale (lei) 5,697,102 4,709,622 21%
EBITDA (lei) 758,045 1,893,181 -60%
EBITDA % 12% 29%
Rezultat financiar (lei) -1,586,796 -3,827,839 -59%
Rezultat net (lei) -2,526,612 -2,870,592 -12%
Primul trimestru a fost unul extrem de bun pentru Cemacon, ia afa