Reţelele sociale Facebook şi Twitter au prezentat joi, 16 mai, în cadrul unei conferinţe la San Francisco, aplicaţii pentru ochelarii futurişti dezvoltaţi de grupul american de internet Google.
Una dintre aplicaţiile dezvoltate de Facebook „permite publicarea fotografiilor făcute cu ochelarii Google direct pe newsfeed-ul’ reţelei sociale, a precizat Erick Tseng, şeful departamentului de produse tehnice de la Facebook, într-un mesaj publicat în cadrul conferinţei dezvoltatorilor Google de la San Francisco (California, vestul SUA). O altă aplicaţie, dezvoltată de Twitter, permite partajarea fotografiilor sau publicarea de mesaje utilizând ochelarii Google, potrivit inginerului Shiv Ramamurthi, care a făcut o demonstraţie, publicând o fotografie şi ataşându-i hashtag-ul #throughglass.
Prototipurile ochelarilor Google sunt accesibile doar dezvoltatorilor la acest moment, precum şi câtorva ‘exploratori’ care au plătit 1.500 de dolari pentru aceştia. Potrivit Agerpres, ochelarii, echipaţi cu o cameră de fotografiat şi un microfon, se pot conecta la internet prin wifi sau Bluetooth. Directorul general al Google, Eric Schmidt, a cerut clienţilor săi, la sfârşitul lunii aprilie, să se înarmeze cu răbdare, grupul planificând să comercializeze ochelarii în 2013.
Reţelele sociale Facebook şi Twitter au prezentat joi, 16 mai, în cadrul unei conferinţe la San Francisco, aplicaţii pentru ochelarii futurişti dezvoltaţi de grupul american de internet Google.
Una dintre aplicaţiile dezvoltate de Facebook „permite publicarea fotografiilor făcute cu ochelarii Google direct pe newsfeed-ul’ reţelei sociale, a precizat Erick Tseng, şeful departamentului de produse tehnice de la Facebook, într-un mesaj publicat în cadrul conferinţei dezvoltatorilor Google de la San Francisco (California, vestul SUA). O altă aplicaţie, dezvoltată de Twitter, permite partajarea fotogr