CORA România a dat startul celei de-a doua ediții a Sărbătorii Pâinii, eveniment care se desfășoară în toate cele 10 hipermarketuri din rețea, începând cu data de 17 mai și, prin intermediul căruia, cora dorește să redea pâinii locul care i se cuvine pe mesele românilor.
În timpul Sărbătorii Pâinii, magazinele cora vor vinde la prețuri de promoție, specialitățile de pâine coapte în cuptoarele proprii și vor promova 30 de tipuri de pâine deosebite, precum baghete, ciabatta, pâinea la metru, pâine cu semințe, paprika, susan negru și multe altele.
Brutăriile hipermarketurilor cora frământă zilnic peste 12 tone de aluat, din care coc 130 de tipuri de pâine și specialități de brutărie. Se utilizează categorii diferite de făină, dedicate fiecarui tip de aluat folosit pentru producerea sortimentelor diversificate de pâine.
„Deși cifrele anunțate în presă de Patronatul Român din Industria de Morărit şi Panificaţie (ROMPAN) arată că numai în ultimii zece ani, consumul de pâine pe cap de locuitor la nivel național a scăzut cam cu 10 kilograme, vânzările de pâine la cora se consolidează. Vorbim de creștere de 16% a vânzărilor anul acesta față de anul trecut, trend crescător susținut și de deschiderea a două magazine noi. Unul dintre motivele pentru care rezultatele noastre sunt pe plus, este diversificarea gamei de pâine. Franzela rămâne preferata românilor, dar celelalte tipuri de pâine precum bagheta, începând să fie din ce in ce mai căutate. De exemplu, vânzările la baghete au crescut cu 25% anul acesta, o treime din baghetele vândute de tot lanțul cora fiind cumpărate în București”, Ana Maria Florea, Responsabil PR cora România.
De ce consumă românii din ce în ce mai puțină pâine? Unul dintre motive este ca țin la siluetă, și nu e nimic rău în asta. Un alt motiv este că așa-zisă modă a mâncatului sănătos a ajuns și la noi, iar mitul pâi