Brandul pur românesc, creat şi crescut în ultimii 10 ani, şi-a făcut loc pe piaţa bucureşteană prin deschiderea primul său magazin. În spatele triumfului autohton stau doi români care au crezut în ideea lor.
Povestea brandului Mathilde a început undeva, la poalele Braşovului, prin anii 2000. Matilda Gheşea s-a mutat acolo împreună cu soţul ei, după terminarea facultăţii. Răzvan Gheşea se ocupa de afacerile sale, în timp ce Matilda crea rochii după bunul plac, pe care le vindea prietenilor. După ce a sesizat că hainele create de soţia sa au succes, dar şi nevoie de o mână organizatorică, Răzvan s-a hotărât să scoată şi profit de pe urma lor. Astăzi, Răzvan şi Matilda Gheşea sunt creierul şi inima brandului.
Haine de profil în locuri de profil
„La începutul carierei, am colaborat cu câteva fabrici de confecţii vestimentare care produceau în sistem lohn pentru branduri internaţionale precum Benetton, Miss Sixty. Această perioadă de la începutul anilor 2000 a reprezentat debutul în domeniul producţiei de haine, după care am luat hotărârea de a continua pe cont propriu. Evoluţia s-a realizat într-un ritm natural şi am fost sprijinită moral şi financiar de familie, fără a intui la acel moment potenţialul afacerii pe care urma să o dezvoltăm“, spune Matilda Gheşea pentru „Weekend Adevărul“.
Răzvan şi Matilda
Pasul către o mică afacere a fost făcut propriu-zis în 2002, când cei doi au obţinut un spaţiu de vânzare în incinta Castelului Bran. „Acolo am avut multe cliente, inclusiv din străinătate, care erau foarte entuziasmate de creaţii – am avut ocazia specială de a o cunoaşte pe cântăreaţa Pink, care
şi-a achiziţionat câteva creaţii“, povesteşte Răzvan.
Dat fiind specificul materialelor naturale personalizate prin broderii manuale, creaţiile au fost comercializate în diverse locuri cu expoziţii de profil precum Festivalul de