Dupa ce Andreea Esca a iniţiat o campanie cu ocazia împlinirii a nouă ani de existenţă a revistei The ONE, denumită "Iac-aşa e ia mea", Andreea Berecleanu, prezentatoarea jurnalului de seară de la Antena 1, a precizat pe pagina sa de Facebook cine este adevăratul autor al acţiunii.
Potrivit acesteia, campania ar fi fost demarată anul trecut de Antena 1, iar Berecleanu a ţinut să menţioneze pe Facebook acest aspect:"Mă bucur că Mediapro, din care face parte şi revista The ONE, s-a alăturat campaniei << E timpul românilor >>, iniţiată de Antena 1 în vara anului trecut. Niciodată nu e prea târziu! Îi doresc revistei The ONE viaţă lungă şi originalitate. La mulţi ani!", a scris Berecleanu, cu o tentă ironică, pe reţeaua de socializare.
Andreea Esca declara acum câteva zile: "Fiind o revistă 100% românească, am considerat normal să susţinem reinterpretarea fashion a iei româneşti, mai ales că mari designeri internaţionali au folosit ia în colecţii importante. Campania are ca mesaj următoarea idee: Eşti româncă? Fii mândră de asta! Poartă ie pe 17 mai, oriunde te-ai afla, să arătăm lumii cum arată frumuseţea în româneşte."
Dupa ce Andreea Esca a iniţiat o campanie cu ocazia împlinirii a nouă ani de existenţă a revistei The ONE, denumită "Iac-aşa e ia mea", Andreea Berecleanu, prezentatoarea jurnalului de seară de la Antena 1, a precizat pe pagina sa de Facebook cine este adevăratul autor al acţiunii.
Potrivit acesteia, campania ar fi fost demarată anul trecut de Antena 1, iar Berecleanu a ţinut să menţioneze pe Facebook acest aspect:"Mă bucur că Mediapro, din care face parte şi revista The ONE, s-a alăturat campaniei << E timpul românilor >>, iniţiată de Antena 1 în vara anului trecut. Niciodată nu e prea târziu! Îi doresc revistei The ONE viaţă lungă şi orig