Ajuns la 101 brand-uri partenere, ce acoperă 200 de locaţii din 15 oraşe, programul anual MasterCard Elite prezintă primul eveniment din 2013, din seria Elite Days. Acesta are loc în magazinele mono-brand Tommy Hilfiger din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi. În fiecare zi de joi, în perioada 15 mai - 15 iunie, achiziţiile plătite cu cardurile Gold, Platinum, World,World Elite şi Corporate MasterCard beneficiază de două discount-uri: 5%, discount-ul standard Elite - valabil pe tot parcursul anului şi 15%, reducerea specială Elite Day.
"În 2010, alături de câţiva comercianţi parteneri, ne asumam misiunea de a realiza o colecţie de experienţe deosebite pentru posesorii de carduri MasterCard - programul MasterCard Elite", a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager România şi Moldova, MasterCard Europe. "Trei ani mai târziu, numărând momentele de succes şi realizările de până acum, ne dăm seama că am ales direcţia corectă şi că o astfel de iniţiativă era ce lipsea din peisajul retailului românesc".
"Anul acesta, 101 branduri, acoperind peste 200 de locaţii, s-au aliat cu programul nostru, pentru a le oferi clienţilor, posesori de carduri MasterCard, tratament preferenţial şi beneficii speciale. Prin seria de activări Elite Days - în care ne asociem cu brand-urile partenere pentru a acorda o ofertă excepţională, pe o perioadă limitată - ne dorim să creştem dinamica acestei colecţii. Primul eveniment este construit împreună cu reprezentanţa Tommy Hilfiger în România, deci sub sigla unuia dintre cele mai puternice brand-uri din lume", a încheiat Cosmin Vladimirescu.
Prin intermediul programului MasterCard Elite, posesorii de carduri Gold, Platinum, World sau World Elite şi Corporate MasterCard, au parte de experienţe VIP, oferte exclusive sau bonusuri speciale, de fiecare dată când îşi folosesc cardul la unul dintre comercianţii