PARTENERIAT. Cele mai promițătoare start-upuri vor avea șansa să urce pe scena ICEEfest, alaturi de Google, Facebook, Skype, Yahoo si de marile branduri si agentii de comunicare din intreaga lume.
Proiectul se numește “200 Seconds of Fame” și presupune faptă că ideile vor trebui sa fie cuprinse in exact 200 de secunde, care vor fi intercalate contra cronometru intre prezentarile sustinute de speakerii ce reprezinta marile branduri si companii care vin la ICEEfest.
In plus, ideile selectate vor putea beneficia si de prezenta in zona expozitionala ICEEfest.
Dragos Stanca, managing partner Thinkdigital Romania, organizatorul festivalului:
“Ideea ne-a venit ca urmare a numarului mare de cereri din partea unor business-uri frumoase, dar care nu isi permit sau nu isi justifica inca prezenta la ICEEfest. Din acelasi motiv am creat ofertele speciale pentru small business, studenti si freelanceri, cu reduceri considerabile de preturi la biletele de intrare. Participarea la nu presupune costuri, este un gest de solidaritate din partea unei companii antreprenoriale catre colegii care se afla la inceput de drum. Evident, locurile sunt limitate si, prin urmare, va fi nevoie sa facem o selectie”.
Selectia business-urilor si produselor care vor avea acces la acest format se va face de organizatorii evenimentului, pe baza propunerilor trimise de doritori pana cel tarziu pe 30 mai, ora 24:00, pe adresa de email iceefest@thinkdigital.net
ICEEfest – prescurtare de la la Interactive Central and Eastern Europe Festival – este noul brand sub care evenimentul lansat local ca RoNewMedia in 2008 a atacat, de anul trecut, piata marilor evenimente din domeniul tehnologiei si industriei digitale din regiune.
Festivalul este organizat in parteneriat cu Orange si cu sprijinul Microsoft – prin Internet Explorer 10 si Windows 8 – si se va desfasura in 6