De la un brand local de „rochii medievale”
O afacere de familie din Braşov s-a extins recent în Bucureşti şi intenţionează să deschidă magazine de design vestimentar şi în alte oraşe. Creaţiile brandului Mathilde au reuşit să o impresioneze şi pe celebra cântăreaţă Pink (foto), care şi-a cumpărat haine de aici.
„Am avut clienţi faimoşi, printre care şi cântăreaţa Pink, entuziasmată de creaţiile noastre“, povesteşte antreprenorul Răzvan Gheşea, care este şi directorul general al companiei. 2013 este momentul potrivit pentru pasul în cea mai mare piaţă a ţării, Bucureştiul, pentru că brandul pe care l-a creat a ajuns la maturitate, în opinia lui Gheşea. La începutul anilor 2000, familia avea un atelier de creaţie în Braşov, cu care a participa la diverse târguri şi evenimente precum Festivalul de Artă Medievală de la Sighişoara, foarte potrivit cu stilul hainelor pe care le produceau. Au deschis apoi un punct de vânzare la castelul Bran, „unde am putut primi feedback inclusiv de la clienţi din afara ţării, turişti, care ne-au încurajat să continuăm proiectul“, spune Gheşea, potrivit Business Magazin.
El adaugă că dezvoltarea ulterioară a fost naturală, cu deschideri de magazine „într-un ritm pe care să îl putem susţine financiar”, mai cu seamă că sursele de finanţare au fost proprii, cea mai mare parte provenind din businessul de consultanţă în domeniul construcţiilor pe care antreprenorul îl avea. El spune că în perioada de început a businessului cu haine a fost implicat în afaceri din domeniul construcţii - consultanţă şi management, activităţi care au trecut în plan secund şi ulterior au fost înlocuite complet de Mathilde. „Dezvoltarea unui brand fashion de haine în ediţie limitată necesită mult timp şi dedicare, aşa că la acest moment planurile se referă mai degrabă la o extindere a brandului în zona de creaţie şi producţie de pantofi şi ac