Realitatea Media, companie aflata in insolventa din 2011, este subiectul unei lupte aprige intre creditorii Cozmin Gusa si Elan Schwartzenberg. Cea mai recenta disputa vizeaza marcile companiei, Realitatea TV, Realitatea.net si Realitatea FM.
Administratorul judiciar al Realitatea Media a vandut anul trecut aceste marci pentru suma de 5,6 mil. lei firmei britanice Win Win Business Lobby Company. Contractul de vanzare a fost anulat ulterior, astfel ca britanicii si-ar fi primit banii inapoi, potrivit unor informatii aparute in presa.
Insa britanicii, impreuna cu o firma controlata de Elan Schwartzenberg, au castigat astazi un proces prin care au redevenit proprietarii marcilor.
"Marcile au fost vandute anul trecut printr-un contract lease-back. Realitatea putea folosi marcile in schimbul unei chirii lunare. Dar nu s-a achitat nimic", a spus pentru DailyBusiness.ro Gheorghe Piperea, avocatul lui Elan Schwartzenberg.
El a adaugat ca banii nu au fost returnati nici dupa ce Rovigo, fost administrator al Realitatea Media, a desfiintat masura de vanzare.
Potrivit lui Piperea, suma incasata din vanzarea marcilor ar fi fost consumata in doar 5 zile de cei care administreaza Realitatea Media, dupa plecarea Rovigo.
Curtea de Apel Bucuresti a admis astazi recursurile formulate de firmele Win Win Business Lobby Company si E-Boutique KFT impotriva masurii administratorul judiciar al Realitatea Media de anulare a contractului de cesiune a marcilor.
Avocatul Gheorghe Piperea a spus ca de-abia dupa castigarea acestui proces se poate vorbi despre salvarea postului de televiziune, a carui situatie financiara este “dezastruoasa”.
Omul de afaceri Elan Schwartzenberg, care a redevenit creditor al Realitatea Media prin firma E-Boutique KFT, a investit cel mai mult in compania media, aflata