"Facebook nu a fost gandita de la inceput ca o companie", a precizat fondatorul ei, Mark Zuckerberg, in urma cu un an, cand a depus documentatia neceseara pentru listarea la bursa.
Omul de afaceri sustine ca reteaua de socializare a fost gandita pentru a aduce mai oamenii mai aproape.
In ultimul an, Facebook a avut parte de cateva schimbari importante, determinate si de faptul ca a devenit o corporatie in adevaratul sens al cuvantului, avand o capitalizare de 60 miliarde de dolari, peste 5.000 de angajati si peste 1,1 miliarde de utilizatori.
Mashable a facut un sumar al celor mai importante schimbari din ultimul an:
- Facebook s-a concentrat pe noi modalitati de a face bani: reteaua de socializare a inceput sa taxeze cu un dolar pe cei care vor sa scrie mesaje persoanelor cu care nu sunt prieteni, inclusiv o taxa speciala de 100 de dolari daca vrei sa il contactezi pe Zuckerberg. In plus, Facebook ii taxeaza cu 7 dolari pe cei care vor sa isi promoveze postarile in News Feed-ul prietenilor.
- Reclame, reclame, reclame: Facebook a introdus noi sisteme de publicitate pe versiunea de mobil, a filtrat anunturile in functie de cautari si interese, iar in curand ar putea introduce si reclame video.
- Mai concentrata pe versiunea de mobil: Facebook a facut un update serios aplicatiei sale pentru dispozitivele mobile. In plus, a lansat si Facebook Home, interfata pentru smartphone-uri, care l-ar putea jaua pe Zuckerberg sa castige si mai multi bani.
- Facebook a angajat cativa oameni care au lucrat inainte la Google si Apple.
"Facebook nu a fost gandita de la inceput ca o companie", a precizat fondatorul ei, Mark Zuckerberg, in urma cu un an, cand a depus documentatia neceseara pentru listarea la bursa.
Omul de afaceri sustine ca reteaua de socializare a fost gan