De mult timp cuvântul „leadership” și-a pierdut din „prestanță și notorietate”. Mi se pare (și se pare că este o percepție destul de generală) că a devenit un cuvânt desuet și, cu greu, își mai găsește locul și rostul într-o conversație de business, iar când se întâmplă, celor care îl aud le trece prin cap ideea de „iarăși aceleași bla-bla-uri”. Explicațiile pot fi mai multe, însă una care a ieșit la iveală în aproape toate conversațiile mele cu managerii alături de care am lucrat a fost „s-au spus multe și s-au făcut puține”, cu alte cuvinte ideea „Teoria ca teoria, dar practica ne omoară” și-a făcut bine treaba în această zonă!
Și mie mi se pare că discuțiile legate de acest subiect – fie ele simple discuții, cursuri de leadership, articole sau studii – sunt, de cele mai multe ori, fade și că am început, din păcate, să ne plictisim de acest cuvânt înainte de a fi făcut ceva cu adevărat măreț pe marginea lui, cu suportul lui și în aria lui de competențe. Și, deși sunt, doar în cazuri bine instrumentate, adepta metodei „how to…”, de data asta simt că ar merge! Îmi doresc ca articolul de față să fie un pic mai altfel, iar „how to…”-urile izvorate din el să aibă efect măcar la 1% dintre cititori. De ce? Pentru că eu cred din tot sufletul în „Butterfly effect”.
Citeste mai mult pe cariereonline.ro
De mult timp cuvântul „leadership” și-a pierdut din „prestanță și notorietate”. Mi se pare (și se pare că este o percepție destul de generală) că a devenit un cuvânt desuet și, cu greu, își mai găsește locul și rostul într-o conversație de business, iar când se întâmplă, celor care îl aud le trece prin cap ideea de „iarăși aceleași bla-bla-uri”. Explicațiile pot fi mai multe, însă una care a ieșit la iveală în aproape toate conversațiile mele cu managerii alături de care am lucrat a fost „s-au spus multe și s-au făcut puține”, cu alte cuvinte