Consultanţii SAP România a lansat SAP Affinity Insight, care permite companiilor din retail să analizeze obiceiul de cumpărare al clienţilor şi să identifice afinitatea între produsele comercializate, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei. Analiza obiceiului de cumpărare este realizată prin utilizarea datelor de la casele de marcat la nivel de produs individual cu ajutorul tehnologiei in-memory computing, asigurată de platforma analitică SAP HANA.
Potrivit comunicatul de presă, SAP Affinity Insight este un instrument de analiză extrem de flexibil, ce permite comercianţilor să prelucreze în timp foarte scurt datele de vânzări la nivelul coşului de cumpărături al fiecărui client în parte, scopul fiind identificarea corelaţiilor cantitative dintre anumite produse sau grupuri de produse.
Valentin Tomşa, directorul general al SAP România, a declarat: "Până acum, retailerii nu aveau nici tehnologia şi nici resursele necesare pentru analizarea obiceiului de cumpărare la nivel individual, toate aceste statistici fiind realizate la nivel agregat. Astfel, având în vedere avantajul competitiv pe care îl oferă companiilor din retail, prin furnizarea detaliată a acestor informaţii, Affinity Insight este un produs extrem de revoluţionar şi inovator şi este realizat în premieră internaţională de către consultanţii noştri din cadrul departamentului Performance & Insight Optimization, care completează astfel portofoliul de soluţii SAP pentru acest segment".
F.A Consultanţii SAP România a lansat SAP Affinity Insight, care permite companiilor din retail să analizeze obiceiul de cumpărare al clienţilor şi să identifice afinitatea între produsele comercializate, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei. Analiza obiceiului de cumpărare este realizată prin utilizarea datelor de la casele de marcat la nivel de produs individual cu ajutorul tehnologiei