ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – le ofera anul acesta sansa celor mai dinamice si promitatoare startup-uri sa urce pe scena festivalului alaturi de Google, Facebook, Skype, Yahoo si de marile branduri si agentii de comunicare din intreaga lume.
Formatul de prezentare va fi unul extrem de dinamic, si anume ideile vor trebui sa fie cuprinse in exact 200 de secunde, care vor fi intercalate contra cronometru intre prezentarile sustinute speakerii ce reprezinta marile branduri si companii care vin la ICEEfest.
In plus, ideile selectate vor putea beneficia si de prezenta in zona expozitionala ICEEfest.
“Ideea ne-a venit ca urmare a numarului mare de cereri din partea unor business-uri frumoase, dar care nu isi permit sau nu isi justifica inca prezenta la ICEEfest. Din acelasi motiv am creat ofertele speciale pentru small business, studenti si freelanceri, cu reduceri considerabile de preturi la biletele de intrare. Participarea la <200 Seconds of Fame> nu presupune costuri, este un gest de solidaritate din partea unei companii antreprenoriale catre colegii care se afla la inceput de drum. Evident, locurile sunt limitate si, prin urmare, va fi nevoie sa facem o selectie”, explica Dragos Stanca, managing partner Thinkdigital Romania, organizatorul festivalului. Citeste si:O tehnologie ce ghiceste ceea ce vrei primeste fonduri de la Samsung, Intel si TelefonicaMarius Ghenea, mentor in cadrul Antreprenor 2.0, un proiect care cauta 24 de startup-uri cu potentialCei mai buni antreprenori sunt mai in varsta, au un ego mai scazut [INFOGRAFIC]
Selectia business-urilor si produselor care vor avea acces la acest format se va face de organizatorii evenimentului, pe baza propunerilor trimise de doritori pana cel tarziu pe 30 mai, ora 24:00, pe adresa de email iceefest@thinkdigital.net
ICEEfest – prescurtare de la la Interac