Dacia a înregistrat în primele patru luni ale acestui an a doua cea mai mare creştere la nivel european, potrivit datelor Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), de 18%, la aproape 90.200 de autoturisme.
O creştere mai puternică a înregistrat doar Jaguar, de 22%, dar la un volum de aproape nouă ori mai mic.
La nivelul lunii aprilie de asemenea Dacia s-a clasat tot pe poziţia secundă în ceea ce priveşte creşterea numărului de maşini înmatriculate, fiind depăşită doar de Seat, care a avansat cu 35%, la 97.600 de unităţi. Spre comparaţie, în decembrie 2012 Dacia creştea în Europa cu 2,5%, iar în 2012 înmatriculările au scăzut cu 5%, la 240.000 de maşini. Dacă ritmul de creştere înregistrat de Dacia se va menţine până la sfârşitul anului, acestea vor urca la peste 280.000 de unităţi, determinând un avans de cel puţin 7% pentru producţia şi exporturile uzinei din România, la cel puţin 320.000 de maşini, pe lângă cele produse la Tanger, în Maroc.
„Creşterea vânzărilor Dacia atât pe piaţa europeană, cât şi în afara acesteia reprezintă o strategie de creştere deoarece marca se poate dezvolta în mai multe regiuni. Mai mult, creşterea vine în contextul în care piaţa românească nu dă semne ca şi-ar reveni în următorii doi ani“, a spus Steffen Gaenzle, specialistul pe auto al firmei de consultanţă AT Kearney.
Citiţi mai multe pe www.zfcorporate.ro
Dacia a înregistrat în primele patru luni ale acestui an a doua cea mai mare creştere la nivel european, potrivit datelor Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), de 18%, la aproape 90.200 de autoturisme.
O creştere mai puternică a înregistrat doar Jaguar, de 22%, dar la un volum de aproape nouă ori mai mic.
La nivelul lunii aprilie de asemenea Dacia s-a clasat tot pe poziţia secundă în ceea ce priveşte creşterea numărului de maşini înmatri