Oamenii se asteapta sa spun ca inovatia este cel mai important lucru pentru un business la ora actuala, dar nu este asa si sunt foarte atent la companiile care se bazeaza doar pe inovatie, a declarat pentru Wall-Street.ro, Meldrum Duncan, fondator al agentiei new-yorkeze ?What IF!, a doua companie de inovatie din lume.
“Oamenii se asteapta sa spun ca inovatia este foarte importanta in prezent. Este, dar nu este cel mai important lucru. Constrolul consturilor este de asemenea un lucru critic. Si vanzarile. Si partea de leadership. Inovatia este cu siguranta una dintre parghiile care iti pot ajuta organizatia sa creasca. Si probabil este una dintre parghiile care probabil conteaza cel mai mult odata ce ti-ai controlat costurile si ai stabilit o viziune clara, pentru ca aici se afla adevaratul avantaj competitiv. Dar, sunt foarte atent la organizatia care se bazeaza pe inovatie ca leac pentru tot. Pentru ca nu este asa”, afirma Duncan.
Meldrum Duncan va fi speaker in cadrul Innovation Summit, un eveniment dedicat in exclusivitate inovatiei in business, care are loc pe 28 mai, la Bucuresti. Accesul la eveniment se face pe baza de inscrieri pe site-ul www.innovationsummit.ro.
Duncan lucreaza de 23 de ani in industria de marketing si inovatie, el incepandu-si cariera in 1990 la agentia londoneza Abbott Mead Vickers BBDO. Ulterior a lucrat pentru Lowe Howard Spink, Young & Rubicam, Lowe Lintas. In anul 2000 a devenit consultant in inovatie in cadrul agentiei ?What If! din Londra, iar in 2004 a fondat biroul din Statele Unite ale agentiei. In cei cinci ani in care lucrat pentru biroul de la New York al ?What If! a crescut afacerea de la zero pana 40 de angajati si peste 70 de clienti. Citeste si:What do Yahoo and Ben Stiller have in common?What do Disney, Apple and James Cameron have in common?Profile: Hahaianu, Teletrans: I�m not shopping online. I