Muncitorii de la SC ARL Cluj-Napoca, care are ca şi acţionar principal firma Strabag au demarat deja lucrările la noul tronson de centură ocolitoare a Oradiei, care va porni din zona Metro şi va ieşi pe DN1, în zona postului de control spre Oşorhei.
Pe data de 29 aprilie a.c., Compania Națională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a predat constructorului amplasamentul pentru lucrarea "Pasaj suprateran peste Calea Ferată" în vederea începerii lucrărilor de construcție. Firma executantă este SC ARL SA - Cluj Napoca, care a fost preluată de firma Strabag. Lucrarea constă în continuarea şoselei de centură peste calea ferată, în zona CET II, asigurându-se astfel ieşirea spre Oşorhei, în DN1/E60, pe legătura Oradea-Cluj. Potrivit lui Eugen Cecan, directorul Direcţiei Regionale Drumuri şi Poduri Cluj valoare investiţiei se ridică la 14,5 milioane de lei, fără TVA. Investiţia presupune realizarea unui tronson nou de drum, lu o lungime de 1,78 km. În zona Metro se va realiza un sens giratoriu, iar la intersecţia cu DN1, un alt sens giratoriu. Noul drum ocolitor va scoate traficul greu din oraş, mai ales din zona Căii Clujului-Dragoş Vodă. Tronsonul va fi construit la patru benzi, două pe un sens şi va avea o lăţime de 14 m. Centura va trebui finalizată în temen de doi ani. Municipalitatea mai are de rezolvat problema mutării familiilor de locuiesc în cele două case, din dreapta şi stânga, noului tronson rutier. "Vom reloca familiile ce locuiesc în aceste două case. Terenul şi casele sunt proprietatea AIO, deci nu se pune problema exproprierii. Le vom găsi alte spaţii locative", ne-a precizat Cristian Beltechi, directorul Administraţiei Imobiliare Oradea din cadrul Primăriei Oradea.
20.05.2013, 22:30
Muncitorii de la SC ARL Cluj-Napoca, care are ca şi acţionar principal firma Strabag au demarat deja lucrările la noul tronson de centură ocolitoare a Oradiei