România dansează după Cezar Ouatu, o victimă geopolitică la Eurovision 2013. R Moldova cu Aliona Moon, nişte nenorociţi, care au dat 10 puncte în loc de 12. Românii care lucrează în Occident, ultimele scursuri de pe lumea asta.
Trebuie doar să citeşti comentariile trase la indigo de pe forumurile publicaţiilor din România şi de pe Facebook. Cam asta este concluzia care se poate trage de pe urma unei campanii scelerate, cu tente paranoico-schizofrenice şi de manie a persecuţiei.
Problema nu ar fi că nişte oameni au scris ce au scris, că aşa le-ar fi tunat lor prin cap, ci faptul că avem toate datele unei campanii plătite şi organizate, care a început înainte de concurs. Cine a avut iniţiativa unei asemenea campanii, se poate ghici. Din ce bani, rămâne de văzut. Pentru că, dacă sunt bani publici, atunci avem o problemă gravă.
“Pe dansatorul prost … şi testiculele îl încurcă”, spune o vorbă românească. Bineînţeles, zicala foloseşte forma populară, nu denumirea ştiinţifică. Cam asta se întâmplă mereu în cazul unor eşecuri ale unor reprezentanţi ai României, indiferent că vorbim de concursuri muzicale, întreceri sportive sau probleme de politică externă. Pe noi, mereu, ne fură arbitrii, nouă ni se defectează casca, terenul e prea uscat sau prea ud, a fost mai cald vara, a nins iarna, a plouat toamna. Ăia ne fac, ăia ne dreg şi nu suntem noi de vină niciodată! Important e că România dansează sau şochează!
Aşa şi la Eurovision 2013. Cezar Ouatu e victima unui “complot geopolitic”. DA, s-ar putea să fie o victimă, dar nu a voturilor “geopolitice”, ci a unei proaste campanii de PR, a unei proaste organizări din partea delegaţiei României, în frunte cu TVR, care ar trebui să spună cum şi-a ales firmele, strategia şi câţi bani a cheltuit cu un spectacol kitsch.
Cezar Ouatu s-a trezit de multe ori că îi vorbeşte gura fără el. Se vedea că repetă ca u