Prima zi a ICEEfest – agenda, aici - va analiza în detaliu impactul pe care Internetul şi conţinutul video digital îl are în dezvoltarea industriei de televiziune.
Prima zi a ICEEfest – agenda, aici - va analiza in detaliu impactul pe care Internetul si continutul video digital il are in dezvoltarea industriei de televiziune.
Un subiect sensibil, mai ales la noi, unde in urma declararii ilegale a rebate-ului in TV de catre Guvern, prima intrebare este daca bugetele alocate publicitatii video vor migra sau nu catre Internet. Dar si in general, unde producatorii se intreaba daca e mai intelept sa pastreze continutul pe siteuri proprii sau sa il ofere diverselor platforme.
In plus, lansarea oficiala a Youtube in Romania a venit cu un mesaj evident: campaniile video TV nu mai pot ocoli online-ul.
In prima sesiune, reprezentantul YoutubeTomasz Czudowski va sustine o prezentare aplicata pe scena 1, dupa care o echipa ampla din partea Google va analiza Youtube, pe scena 2, atat din punct de vedere al relatiei cu producatorii de continut, cat si al modului in care e abordata piata de advertising.
Trainingul de content va fi sustinut de Maciej Sojka, cel care raspunde de parteneriatele de continut ale Youtube in Europa Centrala si de Est, iar discutia va lamuri dilemele producatorilor de continut video, inclusiv continutul produs la TV, legat de modul in care acesta trebuie utilizat online pentru o monetizare cat mai eficienta.
Dupa, va urma o incursiune in studii de caz si formate disponibile pe Youtube si in Romania pentru clientii de publicitate interesati de performante cat mai bune in domeniu, training sustinul de Bogdana Butnar si Doina Costache de la Google Romania.
Tot din acest domeniu, o alta companie globala majora prezenta la ICEEfest este DG Mediamind, care crede cu tarie ca viitorul este al campaniilor publ