METRO Chef 2013 se derulează în perioada mai – octombrie 2013, până în prezent 30 de echipe de bucătari s-au înscris în competiţie. Toate echipele selectate în competiţie vor beneficia de sesiuni speciale de pregătire cu specialişti de renume.
METRO Cash & Carry România îşi invită clienţii din segmentul HoReCa să participe la cea de-a treia ediţie METRO Chef, competiţie de artă culinară care încurajează pasiunea pentru gătit şi răsplăteşte excelenţa în bucătărie.
Anul acesta, METRO Cash & Carry România a lansat METRO Chef într-un nou format, propunându-şi să se adreseze mai multor categorii de clienţi din segmentul HoReCa. Printr-o nouă abordare a etapelor de selecţie şi a finalei, în funcţie de specificul gastronomic, METRO Chef 2013 adăugă pe lista companiilor care pot participa în competiţie, cantine şi companii de catering. În plus faţă de ediţiile precedente, ediţia din acest an oferă tuturor participanţilor sesiuni de pregătire de o zi, susţinute de către membrii juriului.
Meniurile şi prestaţia concurenţilor vor fi evaluate de către un juriu format din specialişti ai domeniului culinar iar marea finală a competiţiei METRO Chef 2013 va desemna trei echipe câştigătoare pentru fiecare categorie, valoarea totală a premiilor fiind de 87.500 lei, la care se adaugă vouchere de cumpărături, în valoare de 11.500 lei (TVA inclus).
METRO Chef 2013 se derulează în perioada mai – octombrie 2013, până în prezent 30 de echipe de bucătari s-au înscris în competiţie. Toate echipele selectate în competiţie vor beneficia de sesiuni speciale de pregătire cu specialişti de renume.
METRO Cash & Carry România îşi invită clienţii din segmentul HoReCa să participe la cea de-a treia ediţie METRO Chef, competiţie de artă culinară care încurajează pasiunea pentru gătit şi răsplăteşte excelenţa în bucătărie.
Anul acesta, METRO