Casa italiană de modă "Giorgio Armani" şi-a majorat rezultatele financiare în 2012, în baza cererii din Asia.
Vânzările "Armani" au sporit cu 16% anul trecut, la aproape 2,1 miliarde euro, iar profitul operaţional - cu 20%, la 339 milioane euro.
"Nu ştiu dacă piaţa din China începe să dea semne de încetinire: succesul nostru confirmă contrariul. Este firesc ca pieţele să aibă suişuri şi coborâşuri, ia acest lucru nu ne îngrijorează în mod special", a declarat Giorgio Armani, citat de Wall Street Journal.
Potrivit companiei de cercetare "Bain", vânzările retail de pe piaţa de lux a Chinei sunt aşteptate să crească cu 7% anul acesta, la 16 miliarde euro. Anul trecut, aceste vânzări au sporit cu 20%, la 15 miliarde euro.
În 2012, Asia a fost regiunea cu cea mai rapidă creştere pentru "Armani", vânzările companiei crescând cu 29%, la 512 milioane de euro. În Europa, avansul a fost de 11%, iar în America de Nord - de 15%. Potrivit companiei, evoluţia sa din Europa este "identică" cu cea din anii anteriori crizei.
ALINA VASIESCU Casa italiană de modă "Giorgio Armani" şi-a majorat rezultatele financiare în 2012, în baza cererii din Asia.
Vânzările "Armani" au sporit cu 16% anul trecut, la aproape 2,1 miliarde euro, iar profitul operaţional - cu 20%, la 339 milioane euro.
"Nu ştiu dacă piaţa din China începe să dea semne de încetinire: succesul nostru confirmă contrariul. Este firesc ca pieţele să aibă suişuri şi coborâşuri, ia acest lucru nu ne îngrijorează în mod special", a declarat Giorgio Armani, citat de Wall Street Journal.
Potrivit companiei de cercetare "Bain", vânzările retail de pe piaţa de lux a Chinei sunt aşteptate să crească cu 7% anul acesta, la 16 miliarde euro. Anul trecut, aceste vânzări au sporit cu 20%, la 15 miliarde euro.
În 2012, Asia a fost regiunea cu cea mai rapidă creştere pentru "Armani", vânz