Organizaţiile neguvernamentale şi autorităţile locale din Târgu-Mureş şi Ungheni pot aplica proiecte în cadrul unui program de responsabilitate socială lansat de Heineken în parteneriat cu Asociaţia CSR Nest pentru a câştiga suma de 50.000 lei.
Programul „Heineken pentru Comunităţi”, aflat la a doua ediţie în acest an are la bază un concurs de proiecte care pot fi implementate în domenii precum social, sănătate, mediu, cultură, turism, etc. „Este un concurs pentru comunitate, la care pot aplica atât instituţii cât şi ONG-uri, cu proiecte pentru dezvoltarea comunităţii. Există două premii pentru care ei pot aplica, de 50.000 lei pentru fiecare”, a declarat Anca Banita, Internal Communication Specialist Corporate Relations Heineken.
Pentru a fi eligibile proiectele, ONG-urile şi autorităţile locale trebuie să aibă sediul înregistrat în Ungheni sau Târgu Mureş, iar beneficiarii proiectului să aibă vârsta peste 18 ani.
Voluntariatul, promovat de Heineken
În acest an, organizatorii programului s-agândit ca, după anunţarea celor două proiecte câştigătoare, angajaţii Heineken să fie implicaţi în acţiuni de voluntariat. „Ne-am gândit că voluntariatul a fost şi rămâne, să zic aşa, un pilon al socialului, al comunităţii şi implicării companiilor. Promovarea responsabilităţii sociale este un lucru evident şi ne dorim să oferim posibilitatea angajaţilor Heineken să se implice în proiecte de voluntariat. Urmează la toamnă după ce avem câştigătorii să implicăm şi angajaţii Heineken să facă voluntariat”, a declarat Sergiu Sebesi, preşedintele Asociaţiei CSR Nest.
ONG-urile şi autorităţile locale interesate pot afla întreaga procedură de înscriere pe site-ul www.heineken-pentru-comunitati.ro unde vor găsi toate informaţiile necesare întocmirii cererii de finanţare şi înscrierii în concurs. Cererile de finanţare vor fi completate online, în limba română