Pornind de la nivelul scazut de cunoastere a beneficiilor certificarii FSC de catre consumatorii de lactate si sucuri, Tetra Pak si WWF lanseaza campania de informare "Afla despre ambalajele certificate FSC", se precizeaza in comunicatul de presa dat publicitatii.
Studiul de opinie comandat de Tetra Pak(r) despre FSC (Forest Stewardship Council(r)) si ambalajele de lapte, lactate si suc cu certificare FSC evidentiaza nivelul scazut de cunoastere a semnificatiei FSC si a beneficiilor certificarii ambalajelor. Numai 1 din 4 consumatori romani este familiarizat cu detalii despre acest tip de ambalaje de carton.
Acest studiu a fost realizat in luna mai 2013 in cadrul campaniei de informare "Afla despre ambalajele certificate FSC", initiata de Tetra Pak cu sprijinul WWF-Romania si care se deruleaza in perioada aprilie - decembrie 2013.
Campania isi propune sa promoveze importanta certificarii FSC a ambalajelor de lactate si sucuri si sa informeze consumatorii despre felul in care decizia de consum poate veni in sprijinul eforturilor de protectie a mediului.
Organizatia FSC (Forest Stewardship Council(r)) se ocupa de promovarea administrarii responsabile a padurilor. Prezenta acestui simbol pe ambalaje reprezinta garantia ca fibra lemnoasa folosita pentru ambalaje provine din paduri administrate responsabil si surse controlate, care sunt regenerate prin plantari sau in mod natural.
"Studiul de opinie efectuat a scos in evidenta faptul cadoar 14% dintre consumatorii romani au vazut simbolul FSC pe ambalajele unor produse, iar 24% stiu ce reprezinta mesajul FSC de pe ambalaje. In schimb, 53% dintre consumatorii romani intervievati si-au manifestat preferinta pentru produsele in ambalaje certificate FSC si s-au aratat foarte interesati de
multiplele beneficii de mediu, sociale si economice ale administrarii responsa