Directorul general al Tumblr, David Karp, care a fondat compania în anul 2007, dispune, la doar 26 de ani, de un câştig cash de peste 250 de milioane de dolari în urma vânzării companiei de microblogging către Yahoo, pentru 1,1 miliarde de dolari.
Pe lângă câştigul financiar semnificativ, Karp va păstra funcţia de CEO la Tumblr în pofida schimbării proprietarului şi a anunţat deja că nu intenţionează să altereze "caracterul" compainei.
Yahoo a precizat deja că Tumblr va funcţiona autonom, sub conducerea lui Karp, şi că nu are de gând "să o dea în bară" cu serviciul online.
"Nu ne mutăm sediul. Echipa nu se schimbă. Ţintele noastre rămân aceleaşi. Misiunea noastră, de a încuraja creatorii să dea ce au mai bun şi de a aduce conţinutul în faţa publicului pe care îl merită, cu siguranţă nu se schimbă", a declarat David Karp, citat de Bloomberg.
Karp va obţine în urma tranzacţiei un câştig personal, în cash, de 253 milioane de dolari, potrivit estimărilor PrivCo, companie de cercetare specializată în firme cu acţionariat particular.
Prin preluarea Tumblr, Yahoo câştigă o platformă web cu peste 13 miliarde de vizualizări pe lună şi atrage în echipă încă un tânăr antreprenor din online. În martie, Yahoo a preluat Summly, dezvoltatorul unei aplicaţii de distribuire de ştiri, pentru 30 milioane de dolari. Fondatorul firmei, Nick D'Aloisio, a devenit milionar la numai 17 ani.
Karp a monetizat munca depusă în ultimii 6 ani la Tumblr după ce evitat să pună accentul pe creşterea veniturilor companiei, în pofida numărului ridicat de vizualizări şi celor 108 milioane de bloguri pe care le găzduieşte.
Compania a început să accepte spoturi publicitare pe platformă abia anul trecut. În 2010, Karp declara pentru Los Angeles Times că se opune publicităţii pe internet, care îi "întoarce stomacul pe dos".
În final, Tumblr a adoptat un m