Apple a rămas cel mai valoros brand din lume, fiind evaluat în acest an la 185 miliarde de dolari, în timp ce Google, plasat pe poziţia a doua, a fost evaluat la 113,67 miliarde de dolari, potrivit studiului BrandZ Top 100.
Valoarea combinată a brandurilor din Top 100 se situează la 2.600 de miliarde de dolari, în urcare cu 77% faţă de 2006, arată studiul, realizat de compania Millward Brown Optimor pentru grupul WPP.
1. Apple - 185 miliarde de dolari
2. Google - 113,67 miliarde de dolari
3. IMB - 112,54 miliarde de dolari
4. McDonald's - 90,26 miliarde dolari
5. Coca-Cola - 78,42 miliarde de dolari
6. AT&T - 75,51 miliarde de dolari
7. Microsoft - 69,8 miliarde de dolari
8. Marlboro - 69,38 miliarde de dolari
9. Visa - 56,06 miliarde de dolari
10. China Mobile - 55,37 miliarde dolari
Cel mai valoros brand auto este Toyota cu 24,4 miliarde de dolari şi se plasează pe locul 24 în topul general.
Louis Vuitton, locul 29, a rămas cel mai valoros brand de lux din lume cu 22,7 miliarde de dolari.
Samsung, concurentul principal pentru Apple pe piaţa smartphone, se află abia pe poziţia 30, cu un brand evaluat la 21,4 miliarde de dolari.
În ceea ce priveşte brandurile din IT, Facebook ocupă poziţia 31, evaluat la 21,26 miliarde de dolari iar Yahoo se află pe poziţia 92, cu o valoare a brandului de 9,83
miliarde de dolari.
Citeşte şi:
Apple, acuzată că nu îşi plăteşte taxele
Apple a rămas cel mai valoros brand din lume, fiind evaluat în acest an la 185 miliarde de dolari, în timp ce Google, plasat pe poziţia a doua, a fost evaluat la 113,67 miliarde de dolari, potrivit studiului BrandZ Top 100.
Valoarea combinată a brandurilor din Top 100 se situează la 2.600 de miliarde de dolari, în urcare cu 77% faţă de 2006, arată studiul, realizat de