Esecul unui business de continut online poate fi determinat si de lipsa de respect fata de internet a publisherilor, a publicului si a investitorilor in publicitate, a declarat Petrisor Obae, jurnalist si fondator al Pagina de media, cea mai importanta publicatie de media si publicitate de pe piata locala.
“In 2008, cand am plecat de la Evenimentul Zilei, unde eram sef de sectie, si am anuntat ca vreau sa lansez o publicatie online, socrul meu mi-a zis <>. Aceasta este relatie dintre internet si restul lumii. Internetul este cel mai lipsit de respect mijloc de comunicare. Este accesibil, dar nu usuratic. Dar de multi asa este tratat”, a explicat Obae, in cadrul evenimentului Digital Publishing & Advertising Day (DPAD) care a avut loc saptamana trecuta.
El a adaugat ca internetul a fost considerat un mijloc de comunicare mai putin important atat de creatorii de continut (publisheri), cat si de cititori si investitorii in publicitate.
“In redactii, in urma cu cativa ani se spunea <>. Comentatorii se dezlantuie in spatele anonimatului. Pe de alta parte, advertiserii…cati dintre clienti respecta intr-adevar internetul? De ce are aproape cel mai mare rebate? Se ajunge la aproape 40%. Esecul unui business de continut online poate veni si din aceasta lipsa de respect a advertiserilor, a comentatorilor si a jurnalistilor. Nu conteaza ca te exprimi pe internet, ci ca te exprimi undeva. Trebuie sa iti respecti colaboratorii si cititorii de la inceput. Businessul de continut inseamna credibilitate, iar continutul credibil conteaza cel mai mult. Daca pierzi asta, foarte greu iti mai revii”, a mai spus jurnalistul.
Citeste si:Si brokerii mici ies din piata: Active International se dizolvaObae, PaginaDeMedia: Cu 15 ani in urma, daca spuneai ca esti ziaris