Apple a rămas cel mai valoros brand din lume, fiind evaluat în acest an la 185 miliarde de dolari, cu 1% mai mult comparativ cu 2012, în timp ce Google, plasat pe poziţia a doua, a avansat cu 5%, la 113,67 miliarde de dolari, potrivit studiului BrandZ Top 100. Sursa: Reuters
Valoarea combinată a brandurilor din Top 100 se situează la 2.600 de miliarde de dolari, în urcare cu 77% faţă de 2006, arată studiul, realizat de compania Millward Brown Optimor pentru grupul WPP, citat de Mediafax.
Podiumul este completat de IBM, cu 112,54 miliarde de dolari. Google a făcut schimb de locuri cu IBM, care ocupa în precedenta ediţie a studiului locul secund.
Apple, Google şi IBM sunt urmate de McDonald's (90,26 miliarde dolari), Coca-Cola (78,42 miliarde de dolari), AT&T (75,51 miliarde de dolari), Microsoft (69,8 miliarde de dolari), Marlboro (69,38 miliarde de dolari), Visa (56,06 miliarde de dolari) şi China Mobile (55,37 miliarde dolari).
TOP 3 RECOMANDĂRILE EDITORILOR
DEZVĂLUIRI: Crin Antonescu i-a dat gratis stadionul "Steaua" lui Gigi Becali EDITORIAL: În Justiţie nu vedem probele, dar ne sperie "drobul de sare"OPINIE: Becali e cazat la pușcărie, noi rămânem cu o mare problemă
TOP 3 ARTICOLE POPULARE:
Horoscopul lui Dom' Profesor. Astăzi sunt avantajate OPT zodiiEXPLOZIE URIAȘĂ pe Lună, vizibilă de pe Pământ| VIDEOȘMECHERII din fotbal au SCAPAT astăzi de pușcărie. Dosarul "Transferurilor", trimis la REJUDECARE | VIDEO
DEZBATAREA ZILEI: AFACEREA CU TERENURI. Becali: 3 ani după gratii! Babiuc şi Cioflină: 2 ani cu suspendare! Ce părere ai despre aceste pedepse?