Grupul PITECH+PLUS, producător de soluţii şi servicii software pentru clienţii din ţară şi din strainatate, şi-a fortificat identitatea clădită în opt ani printr-un nou centru de dezvoltare. Viziunea şi strategia PITECH+PLUS Târgu-Mureş au fost prezentate în cadrul unei întâlniri marţi, 21 mai.
Compania a fost creată în 2005, activitatea sa fiind legată la început de clienţii din Franţa, iar apoi extinsă către Europa de Vest şi America de Nord. În 2009 a început dezvoltarea diviziei de aplicaţii mobile, telefoane inteligente şi tablete. În 2010 a fost deschis un prim front office axat pe comerţ în Franţa, Lyon, iar în 2011 un al doilea, în Berlin, RodeApps. În 2012 a apărut agenţia de marketing şi strategie digitală, Purple Cat.
De la E.ON la Louis Vuitton
Compania are proiecte pentru agenţii digitale, în special în Franţa: Publicis Group, Omnicom. Este vorba despre proiecte de gestiune de conţinut sau portaluri de comerţ electronic, iar printre clienţii finali se numără Muzeul Luvru, Banca şi Senatul Franţei, Dior, Kenzo, Cartier şi Grupul LVMH. Au fost realizate proiecte pentru Organizaţia Mondială a Vămilor, care sunt implementate în cadrul vămilor naţionale, în special în statele mai puţin dezvoltate. „Cu E.ON avem o relaţie de aproape un an de zile chiar aici în Târgu-Mureş. Suntem deja la al patrulea proiect şi lucrurile se desfăşoară foarte bine. Pentru industria de advertising lucrăm cu câteva agenţii mari de publicitate. Lucrăm pentru brand-uri de lux cum ar fi Cartier, Louis Vuitton, Dior sau Kenzo. Printre alte proiecte majore în care suntem implicaţi se numără France.fr şi Festivalul de la Cannes. Totodată, lucrăm din ce în ce mai mult în România”, a povestit Florian Sămărghiţan, Branch Manager PITECH+PLUS.
„Limita este calitatea, nu cantitatea”
PITECH+PLUS este membră fondatoare a Cluj IT Cluster. Organizaţie ce alături de u