iPhone-ul de la Apple incepe sa piarda teren in fata competitorilor de la Samsung si Motorola, potrivit unui studiu anual realizat in Statele Unite, care masoara gradul de satisfactie a consumatorilor.
Telefonul gandit de Steve Jobs se mentine lider si in acest an, in perceptia utilizatorilor, dar Samsung si Motorola vin tare din urma, reducand diferenta dintre aceste produse, conform American Customer Satisfaction Index, citat de Bloomberg.
Nota acordata de americani iPhone-ului a scazut cu 2,4% fata de sondajul din 2012, ajungand la un scor de 81 de puncte, in timp ce Samsung a urcat cu 7%, la 76 de puncte, iar Motorola cu 5,5%, la 77 de puncte.
Vanzarile de iPhone-uri au crescut cu 7% in trimestrul trecut, cel mai lent avans de la lansarea pe piata a acestor produse, in 2007.
Samsung, in schimb, a ajuns sa detina o treime din piata mondiala a smartphone-urilor in primul trimestru al acestui an, aproape dublu fata de cota de 18% a Apple, potrivit companiei de cercetare Strategy Analytics.
Succesul producatorului sud-coreean se datoreaza in special popularitatii smartphone-ului Galaxy S3, lansat in luna mai a anului trecut, fiind urmat de S4, in acest an.
Avansul Samsung in sondaj este cel mai mare din randul companiilor care fabrica astfel de dispozitive.
iPhone-ul de la Apple incepe sa piarda teren in fata competitorilor de la Samsung si Motorola, potrivit unui studiu anual realizat in Statele Unite, care masoara gradul de satisfactie a consumatorilor.
Telefonul gandit de Steve Jobs se mentine lider si in acest an, in perceptia utilizatorilor, dar Samsung si Motorola vin tare din urma, reducand diferenta dintre aceste produse, conform American Customer Satisfaction Index, citat de Bloomberg.
Nota acordata de americani iPhone-ului a scazut cu 2,4% fata