Cozmin Guşă, unul dintre acţionarii postului Realitatea TV ;i drector editorial al postului, a explicat într-un interviu ce va face după ce a pierdut în instaţă 126 de mărci deţinute de Realitatea Media. Cozmin Guşă susţine că în jurul Realităţii TV există "un ghem de interese foarte important, care are legatură cu jocul de influenţă care se desfăşoara oricând, mai ales într-un stat atât de frământat cum este România. ” Sursa: EVZ
Elan Schwartzenberg a înştiinţat, ieri, Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) că este proprietarul tuturor mărcilor Realitatea Media, precizând totodată că orice solicitare de autorizare a unei televiziuni cu denumirea Realitatea Plus necesită acordul său. În acest document, Elan Schwartzenberg aduce la cunoştinţa CNA faptul că societatea Realitatea Media SA îşi desfăşoară activitatea sub egida mărcilor Realitatea Media, deţinute de societatea Win Win Business & Lobby Company Limited, ca urmare a contractului de cesiune încheiat în data de 18 aprilie 2012 între SC Realitatea Media SA, în calitate de cedent, şi Win Win Business & Lobby Company Limited, în calitate de cesionar.
Detalii despre acest proces în articolul
EXCLUSIV. Cozmin Guşă pierde în instanţă mărcile Realitatea Media: Realitatea TV, Realitatea.net şi Realitatea FM
Directorul editorial al postului, a refuzat în primă instanţă, ieri, să răspundă întrebărilor Reporter Virtual. El a dezvăluit şi motivul tăcerii sale de 24 de ore: i-a lasat pe adversari – omul de afaceri Elan Schwartzenberg si avocatul Gheorghe Piperea – să-şi facă publică strategia. Interviul integral pe site-ul pentru www.reportervirtual.ro.
reportervirtual.ro: Ok, dar ce se întâmplă concret dupa decizia definitivă a Curţii de Apel, prin care Realitatea Media pierde marca Realitatea TV, alături de alte peste 100 de marci?
Cozmin Guşă: În mod concr