Meciul Borussia Dortmund - Bayern München e şi confruntarea celor care investesc în cele mai puternice grupări din fotbalul german. Sursa: Reuters
Au mai rămas doar trei zile până la finala Ligii Campionilor la fotbal de la Londra, eveniment care va pune faţă în faţă sâmbătă seară două dintre cele mai puternice şi mai organizate grupări din fotbalul mondial, Borussia Dortmund şi Bayern Munchen. Departamentele de marketing şi de publicitate ale celor două cluburi lucrează la "foc continuu", iar sponsorii îşi freacă mâinile de satisfacţie.
"2.400 de euro un bilet"
"Nu mai poţi separa astăzi partea sportivă de cea comericală. Mai mult, aceasta din urmă are prioritate. Sponsorii celor două formaţii, firmele de echipament sportiv care le îmbracă pe cele două finaliste, Puma, la Borussia, şi Adidas, au înregistrat creşteri semnificative ale acţiunilor la bursă după accederea în finală.
Oricum, doar de la UEFA, din parcursul în actualul sezon al Ligii Campionilor, Bayern a încasat aproximativ 60 de milioane de euro, iar Borussia în jur de 45 de milioane", ne-a mărturisit Mihai Rusu, fosta voce de la Radio Europa Liberă, stabilit din 1977 în Germania. Rusu spune că finala de pe "Wembley" i-a înnebunit pe nemţi.
"Cererea de bilete a fost una fără precedent. Fanii lui Bayern au solicitat aproape jumătate de milion! La fel şi cei ai Borussiei. Un bilet, preţ mediu, era vândut ieri pe internet cu 2.400 de euro", povesteşte Mihai Rusu.
Pentru a nu bulversa atmosfera în sânul echipei lui Jupp Heynckes, Consiliul de Control al clubului Bayern i-a respins, până pe 25 mai, demisia lui Uli Hoenes, managerul general al bavarezilor. "E însă un argument hilar având în vedere legile din Germania", susţine Rusu.
Delegaţia clubului Bayern Munchen, care va face deplasarea la Londra, e formată din 400 de persoane! "200 sunt parteneri ai clubului, cei care