Când vine vorba de informarea înainte de cumpărarea unei maşini, 83% dintre ce interesaţi folosesc Internetul, iar doar 17% merg la reprezentanţele dealer-ilor auto, potrivit unui studiu global realizat recent de compania Cisco.
Cercetarea arată că oamenii sunt dispuşi şi să ajute constructorii auto să realizeze tehnologii mai bune şi mai sigure. Astfel, 65% dintre respondenţi le-ar furniza companiilor auto informaţii despre stilul de condus, înălţime, greutate şi preferinţele în ceea ce priveşte sistemele de divertisment preferate. Mai mult, 60% ar furniza chiar şi date biometrice.
Mai mult de jumătate dintre consumatori au încredere în maşinile care se conduc singure
Când a apărut filmul "iRobot", maşinile care se conduc singure păreau ceva de domeniul SF, care vor deveni realitate cândva în viitorul îndepărtat. Iată că acestea sunt deja aici. Google şi BMW au dezvoltat deja astfel de soluţii. Însă câţi consumatori au curajul să se lase plimbaţi de o astfel de maşină?
Cercetarea arată că 57% dintre consumatori au încredere în aceste maşini. Totuşi, există diferenţe de percepţie în funcţie de ţară. Pieţele emergente sunt mai deschise la idee decât cele dezvoltate. De exemplu, consumatorii din Brazilia (95%), India (86%) şi China (70%) nu au reţineri în a ceda volanul tehnologiei. Procentele sunt mult mai mici în Japonia (28%) şi Germania (37%).
Per total, 46% dintre părinţi au declarat că şi-ar lăsa copiii într-o maşină care se conduce singură.
Pentru acest studiu, Cisco a chestionat 1.511 consumatori din 10 ţări.
Când vine vorba de informarea înainte de cumpărarea unei maşini, 83% dintre ce interesaţi folosesc Internetul, iar doar 17% merg la reprezentanţele dealer-ilor auto, potrivit unui studiu global realizat recent de compania Cisco.
Cercetarea arată că oamenii sunt dispuşi şi să ajute constructo