Elan Schwartzenberg a transmis CNA o instiintare potrivit careia Realitatea Media isi desfasoara activitatea "sub egida marcilor Realitatea Media", marci care, potrivit unei decizii de luni a Curtii de Apel Bucuresti, sunt detinute de compania Win Win Business&Lobby, in baza unui contract de cesiune incheiat in primavara anului trecut. Realitatea Media nu mai detine respectivele marci, arata el in instiintare, in care anunta demersuri pentru "protectia sporita" a acestor marci.
Instiintarea a fost transmisa, marti, la CNA dupa o decizie din 20 mai 2013 a Curtii de Apel, prin care - dupa cum arata Elan Schwatzenberg in documentul transmis CNA - este confirmata valabilitatea unui contract de cesiune a marcilor Realitatea Media catre Win Win Business&Lobby Company Ltd. (Marea Britanie).
Titular cu drepturi depline asupra Marcilor Realitatea Media este "in acest moment Win Win Business&Lobby Company Limited", iar cesiunea este "totala" si "definitiva", in timp ce "Societatea Realitatea Media S.A. nu mai detine in proprietate Marcile Realitatea Media", se arata in instiintare.
Elan Schwartzenberg, reprezentat de avocatul Gheorghe Piperea, arata in document:
"In acest conditii, orice posibila solicitare venita din partea oricarei persoane de a se autoriza o licenta pentru orice serviciu de programe cu denumirea Realitatea Plus in vederea transmisiilor televizate, necesita acordul prealabil al societatii Win Win Business&Lobby Company Limited, unica detinatoare a Marcilor Realitatea Media""In calitate de creditor al acestei societati, interesul nostru este ca marcile Realitatea sa beneficieze de o protectie sporita pentru a-si pastra valoarea. Mai mult decat atat, toate demersurile initiate au fost facute cu scopul de a impiedica obtinerea unor licente asupra unor marci similare marcilor Realitatea Media, care ar putea genera un risc