Ministrul Maria Grapini doreşte să promoveze România folosind mitul Dracula. O iniţiativă asemănătoare au avut-o şi foştii miniştri ai Turismului, însă a fost sortită eşecului, din varii motive. „Acest gen de acţiuni trebuie să le facem ca să promovăm. Să ne alegem şi nişte nume care sunt deja cunoscute în Europa şi care vorbesc despre România. Am constatat că, deşi România e foarte bogată în legende, alte ţări trăiesc bine chiar din legendele noastre, că foarte multe ţări trăiesc din legenda Dracula, scot bani adică, şi noi rămânem cu reţinerea că avem un voievod care a fost catalogat Dracula. Mi-am propus să fac brand cultural, brand istoric, brand balnear, pentru că turiştii sunt în general oameni curioşi; ei vin să vadă ceva deosebit într-o ţară”, a arătat Maria Grapini, citată de Agrepres. Concretizarea acestei iniţiative ar fi foarte profitabilă, sunt de părere şi unii dintre membrii federaţiilor patronale din domeniu. „România ar trebui să valorifice fără timiditate şi falsă pudoare legenda lui Dracula, care beneficiază deja de notorietate gratuită la nivel global”, se arată într-un comunicat transmis de Federaţia Patronatelor din Turism şi Servicii (FPTS). Ministrul Maria Grapini doreşte să promoveze România folosind mitul Dracula. O iniţiativă asemănătoare au avut-o şi foştii miniştri ai Turismului, însă a fost sortită eşecului, din varii motive. „Acest gen de acţiuni trebuie să le facem ca să promovăm. Să ne alegem şi nişte nume care sunt deja cunoscute în Europa şi care vorbesc despre România. Am constatat că, deşi România e foarte bogată în legende, alte ţări trăiesc bine chiar din legendele noastre, că foarte multe ţări trăiesc din legenda Dracula, scot bani adică, şi noi rămânem cu reţinerea că avem un voievod care a fost catalogat Dracula. Mi-am propus să fac brand cultural, brand istoric, brand balnear, pentru că turiştii sunt în general oameni curioş