Stând de vorbă cu proprietara unui salon de înfrumuseţare şi întrebând-o dacă îşi face reclamă, îmi răspunde că nu are nevoie întrucât merge treaba pe bază de recomandare de la un client la altul. Aşa o fi, căci atunci când oferi servicii de calitate oamenii te recomandă. Dar un business real nu înseamnă un cerc redus de clienţi, ci înseamnă dezvoltare, adaptare, rebranduire, inovaţie. Şi înseamnă reclamă. Dacă ar fi fost să se ia după logica proprietarei sus menţionate, Mercedes, Apple sau Nestle nu şi-ar mai face reclamă. Numai că vedem zilnic spoturi pu-blicitare în care giganţii care produc automobile, smartphone-uri sau lapte praf îşi promovează produsele.
Oamenii din spatele oricărei afaceri de succes ştiu că „Reclama este sufletul comerţului“ nu e doar o expresie celebră, ci şi realitatea care te duce în vârf.
De peste un deceniu, Monitorul de Vrancea promovează calitatea atât în domeniul jurnalistic, cât şi în cel al advertisingului. Ne respectăm cititorii oferindu-le ştiri, reportaje, interviuri, anchete şi analize, în aceeaşi măsură în care îi respectăm pe oamenii de afaceri care îşi promovează produsele sau serviciile în paginile cotidianului nostru sau pe site-ul www.monitorulvn.ro.
Începând de astăzi vă propunem un concept unic şi atrăgător, care presupune o legătură rapidă între fiecare dintre cei 35.000 de oameni care citesc zilnic Monitorul de Vrancea şi business-urile locale, fie că vorbim despre saloane de cosmetică şi coafură, săli de fitness, restaurante, terase şi baruri, fie că vorbim de agenţii de turism.
În trei rubrici specializate, cititorii vor avea zilnic acces la datele de contact ale firmelor promovate sub sigla „Monitorul de Vrancea“ recomandă.
Think big, join the club!
Stând de vorbă cu proprietara unui salon de înfrumuseţare şi întrebând-o dacă îşi face reclam