Caracatița șpăgii de la Jilț Nord
Afacere cu banii Complexului Oltenia şi aroganţă sindicală! Cam acestea ar fi, pe scurt, aspectele care definesc modul în care reprezentanţii Sindicatului Mine Energie Jilţ Turceni au înţeles să îşi desfăşoare activitatea la Cariera Jilţ Nord. Mai concret, buldozeriştii de la Jilţ Nord cotizau, zilnic, câte 30-40 de litri de motorină, sustrasă din rezervoarele utilajelor, pentru a alimenta maşina unui sindicalist pe nume Florin Marin Gurgu. Acesta este vicelider pe Sectorul Jilţ Jord al SME Jilţ-Turceni şi, întâmplător sau nu, cumnatul preşedintelui acestui sindicat, Adrian Marciuc. Tupeul merge până într-acolo încât acesta impunea o cotizaţie zilnică în motorină de la deservenţii de pe buldozere, motivând că nu poate să îşi alimenteze mașina din banii lui pentru a face naveta de la Motru la Jilţ. Buldozeriștii, siliți să cotizeze
Istorisirile despre tirania sindicală din anumite subunităţi ale Complexului Energetic Oltenia au mai apărut, de-a lungul timpului, însă, de teamă să nu ajungă pe drumuri, nimeni nu a îndrăznit să le reclame mai departe. De data aceasta însă, lucrurile au luat altă întorsătură, tot mai mulţi salariaţi ai subunităţilor CEO căpătând curaj să spună mai departe despre modul în care sunt trataţi de către cei care, chipurile, le reprezintă interesele. Un salariat de la Unitatea Minieră de Carieră Jilţ Nord a făcut asta joi, fapt care a scos la iveală puţin din adevărul despre activitatea sindicală din subordinea lui Adrian Marciuc.
Ce s-a întâmplat de fapt? Ei bine, un deservent de pe buldozerele de la subunitatea minieră a refuzat să mai dea cota zilnică de combustibil către un lider de sindicat.
Tupeu: ore şuntate pentru că nu a dat „şpaga zilnică”
Omul, pe numele său de familie Mirea, nu a mai vrut ca de fiecare dată când urcă pe buldozer să scoată câte 30-40 de litri de motorină şi s